Виховна робота

Мар’янівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Маловисківського району
Кіровоградської області



План
виховної роботи
класного керівника
9 класу
на 2015 – 2016 н. р.

  


Виховна проблема школи:


Системний підхід до виховання учнів, підготовка їх до життя і праці. Виховання свідомого громадянина України, утвердження активної громадянської позиції.


Проблема, над якою працює
 класний керівник

Виховання доброти і милосердя у школярів.


РОЗДІЛ І.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСОМ
 Циклограма класного керівника
Щоденно:
1.     Робота з тими, хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
2.     Організація чергування учнів.
3.     Індивідуальна робота з учнями.
4.     Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Щотижня:
1.     Перевірка щоденників.
2.     Проведення заходів за планом.
Щомісяця:
1.     Робота з учнями з девіантною поведінкою.
2.     Зустріч з батьками.
Протягом семестру:
1.     Оформлення класного журналу.
2.     Аналіз виконання плану, корекція.
3.     Проведення батьківських зборів (за планом).
Один раз на навчальний рік:
1.     Оформлення особових справ.
2.     Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3.     Статистичні дані.

Основні функції класного керівника

Організаторські:
·        планування і координація всієї виховної роботи з класом;
·        надання допомоги активу в організації класу;
·        забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
·        ведення документації в класі;
·        сприяння розвитку самоврядування в колективі.

Аналітико-узагальнюючі:
·        сприяння всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально-психологічних особливостей.

Координаційно-узгоджуючі:
·        забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.

Психологічні:
·        встановлення довірливих стосунків із вихованцями,
·        зняття психологічного напруження в учнівському колективі.


Зміст роботи класного керівника
  •  Вивчення учнів.
  •  Обєднання учнів у колектив.
  • Робота з батьками.
  • Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтаційної.
  • Індивідуальна робота з учнями.


Зміст ВИХОВНОЇ роботи класного керівника

1.   Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
2.     Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоровя.
3.     Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
4.     Врахування інтересів дітей.
5.     Організація роботи з батьками.


"Золоті правила" класного керівника
  • Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей
  • Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  • Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
  • Учитель має бути веселим, жартівливим.
  • Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
  • Учитель має бути доброзичливим.
  • Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  • Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням".
  •  Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
  • Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
  • Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
  • Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
  • Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
  • Учитель – це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.

Пам’ятка щодо проведення виховних годин
Мета проведення:
·        Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.
·        Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.
·        Обговорювати поточні події класу, села, країни.
Форми проведення:
·        Вільне спілкування вчителя з учнями.
·        Бесіди на заплановані теми.
·        Обговорення актуальних статей з газет, книг, кінофільмів.
·        Усні журнали.
·        Виступи учнівських груп.
·        Дискусії.
·        Години спілкування.
·        Тренінги.
Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день(понеділок). Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, селі, державі можуть підказати тему незаплановану раніше.
  

РОЗДІЛ ІІ.
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА МИНУЛИЙ РІК

Аналіз виховної роботи  8 класу  за   2014/2015  н. р.

          У 2014-2015 навчальному році виховна діяльність здійснювалась відповідно до основних завдань школи та планувалась згідно із засадами основних орієнтирів виховання.
На початку навчального року були  визначені мета і завдання для дитячого колективу і для  класного керівника. Проблема класного керівника: «Виховання доброти і милосердя у школярів». Була продовжена робота зі зміцнення класного колективу, формування в учнів позитивного відношення до членів коллективу, доброти та милосердя до оточуючих. Також продовжено роботу з виховання у школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності і позитивного відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.
         У більшості дітей у класі лише не сформоване відповідальне ставлення до навчання. Найкращі показники успішності має Царенко І. Вона ж була активною учасницею предметних олімпіад шкільного та районного етапів. Є учні, які потребують постійного контролю, як з боку вчителя, так і з боку батьків:  Вахник С., Крайко Д., Стиславська Д., Ткаченко В., Рябоштан Д, Шестерненко О. В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності.
          Розвиток особистості учнів не припиняється і в позаурочний час. Діти відвідують різноманітні гуртки, що значно впливає на формування їх інтересів, власного світогляду, визначає підбір оточення. Спостереження доводять, що в цілому оточення позитивно впливає на розвиток переважної частини учнів, хоча трапляються і деякі прикрі моменти. У спілкуванні з учителями учні дозволяють собі різкі висловлювання, агресивну реакцію на зауваження, порушення поведінки. Учні класу тільки роблять спроби створити колектив, але дружні стосунки короткотривалі. Учні відкрито критикують своїх однолітків, можуть ображати один одного. Пояснюється це тим, що діти є досить активними та емоційними, проте ця активність не завжди спрямована у позитивне русло. Тому при роботі з учнями класному керівнику і  учителям-предметникам  потрібно враховувати цей момент.
         В становленні та розвитку учнів класний керівник взаємодіє з батьками. Важливим питанням є стан виховання у сімї. Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
          Для вирішення завдань та цілей, поставлених перед колективом,  було організовано та проведено ряд заходів, що охоплюють всі напрямки виховної роботи:

1. Родинне виховання: 
Класна година: «Географічна карта моєї родини»;
·        Класна година: «Традиції моєї родини»;

     2. Правове виховання:
·        Виховна година: «Правила та закони у твоєму житті»;
·        Круглий стіл «Твої права та обов'язки»;

     3. Національно-патріотичне виховання:
·        Єдиний урок патріотизму «Україна – єдина країна»;
·        Виховна година  «Я люблю Україну»;
   Класна година « Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину».

     4. Трудове виховання:
·        Акція «Зробимо квітучим наш клас»;
·        Класна година «Наші справи для покращення стану довкілля»

    5. Морально-етичне виховання:
·        Класна година: «Я та моє місце у світі»;
·        Гра-ситуація «Жити за законами людського спілкування»;
·        Філософський стіл «Зроби крок назустріч»

     6. Формування здорового способу життя:
·        Усний журнал «За здоровий спосіб життя»
·        Інформаційна година «Наркоманія»

     7. Розвиток пізнавальної активності:
·        Заняття-подорож : «Крокуємо в майбутнє»;
·        Бесіда: «Що б я хотів змінити у собі?»
·        Гра: «Хочу. Можу. Треба»

          Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення  свят, виховних годин, конкурсів, екскурсій, створення дитячих проектів, акцій,  а також  участь у загальношкільних заходах за активною участю самих дітей.
Одним із завдань, що стояло перед учнями 8 класу, було формування навичок відповідальної поведінки. В цьому напрямку ще не все зроблено, тому на наступний рік заплановано продовжити формування навичок відповідальної поведінки різними засобами педагогічно-виховного впливу.
Головне проблемне завдання класного керівника на 2015-2016 навчальний рік – це створення моделі учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді громадянської активності, співпраця класного керівника та активу учнівського самоврядування. Пріоритетом обраної виховної моделі є прагнення підготувати особистість підлітка до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому,  доступними засобами, в контексті особистісно орієнтованого навчання, допомогти перейти йому на якісно новий рівень розвитку, зайняти притаманне лише йому місце в людському соціумі, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.
Моральний кодекс класу
·   всі в класі рівні, незалежно від матеріального стану, національності,    раси,  статі та переконань.
·       кожен має право на свободу думки і може вільно її висловлювати (добираючи при цьому пристойні вирази).
·       будь-який учень має право на повагу власної гідності, тому моральна і фізична образа особи неприпустима.
·       всі повинні поважати право на особисту власність і пам’ятати, що привласнення чи заподіяння шкоди чужому майну тягне за собою кримінальну відповідальність.
·          учні не повинні залучатися до примусової праці, але праця в міру своїх можливостей на благо суспільства (школи) -  почесний обовязок  кожного.
·       всі діти мають право на повноцінний відпочинок, але слід пам’ятати, що ваші розваги не повинні заважати іншим.
·        вмійте сказати «ні» чи відмовити, якщо пропозиція суперечить вашим інтересам, ображає вашу гідність або загрожує здоров’ю.
·        ставтесь до людей так, як хочете, щоб вони ставилися до вас.
·        діти мають право на батьківську любов та піклування. в свою чергу батьки мають право на шанобливе ставлення з боку дітей.
·       всі мають право на отримання інформації, але ставити питання необхідно в конкретній ввічливій формі.
·       захист інтересів дітей є першочерговим завданням працівників школи, проте кожен має сповна відповідати за свої вчинки.

   слід пам’ятати, що запорукою успіху у стосунках з людьми є толерантне ставлення до думок інших, повага до старших, однолітків та молодших, чуйне ставлення до своїх батьків



РОЗДІЛ ІІІ.
ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ
1. Соціально-педагогічний паспорт класу

Загальна кількість учнів –16
·         Дівчат – 6
·        Хлопців – 10

Організатором класу є староста – Царенко Ірина та завідуючі різними секторами (зам. старости – Молчанович Марина, фізорг – Чуманевич Микола, старший черговий – Пушкарь Сергій, голова редколегії – Хмелевська Каріна, відповідальний за стан підручників, форму – Вахник Сергій, трудовий сектор – Ткаченко Валерій), які обрані на основі класного голосування. Староста класу, зам. старости та голова редколегії користуються авторитетом серед однокласників. Учні класу завжди прислухаються до думки класного керівника. Вчасно виконують розпорядження  та вказівки.
Крім офіційних лідерів є неофіційні, які намагаються завоювати авторитет силою (бійками) або якимись витівками, які не завжди йдуть на користь формуванню міжособистісних стосунків у класі.
Взаємини між учнями класного колективу ґрунтуються на конкуренції, частково на егоїстичних мотивах. При виконанні спільної справи більшість членів  учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах більш активні дівчата.
Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можуть органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi). У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товариша. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю.
Клас доволі згуртований та організований, об’єднаний спільними інтересами, хоча дещо спостерігається поділ на мікрогрупи за статтю та власними уподобаннями.

 Соціальний паспорт учнів 

п/п
Категорії  
Прізвище, ім’я по батькові учня
Домашня адреса, телефон
1.
Діти-сироти

 Молчанович Марина


 Миценко Ігор

с. Матусівка, 
вул. К. Маркса, 148; 
с. Мар'янівка, вул. Жовтнева, 6
2.
Напівсироти:
·        Без батька;
·        Без матері.
 Ткаченко Валерій

  
с. Олексіївка, 
вул. Можайського, 2
3.
Діти-інваліди

 Хмелевська Каріна

 с. Олексіївка, 
вул. Невського, 5
4.
Багатодітні сім'ї


 Мирза Едуард (5)


Миценко Ігор (4)

Молчанович Марина(3)


Колесник Андрій (3)
 с. Мар'янівка, вул. Набережна, 10; 
с. Мар'янівка, вул. Жовтнева, 6
с. Матусівка, 
вул. К. Маркса, 148; 
с. Мар'янівка, вул. Леніна, 5
5.
Малозабезпечені сім'ї
 Мирза Едуард


Миценко Ігор 

Молчанович Марина


Колесник Андрій

 с. Мар'янівка, вул. Набережна, 10; 
с. Мар'янівка, вул. Жовтнева, 6
с. Матусівка, 
вул. К. Маркса, 148; 
с. Мар'янівка, вул. Леніна, 5
6.
Схильні до правопорушень:
·        Порушують дисципліну;
 Вахник Сергій

 с. Вись, вул. Петровського, 12



РОЗДІЛ ІV.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ В РОБОТІ З КЛАСОМ


Завдання виховної роботи на 2015-2016 н. р.
  •        Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
  •         Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  •         Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
  •         Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  •         Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  •         Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  •         Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  •         Врахування інтересів дітей.
  •         Організація роботи з батьками.


Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

Проведення тематичних виховних годин:
«Я – частина колективу»
«Мікроклімат у класі»
«Дружба між дівчатками та хлопчиками»
«Моє дозвілля» та інші.


Додаток 1.
БЕСІДИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ

     №              п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1
Правила безпечної поведінки під час навчально-виховного процесу
Вересень
01-04
2
Безпечна поведінка в позаурочний час

Вересень
21-25
3
Правила поведінки в побуті та на дорозі під час осінніх канікул
Жовтень
19-23
4
Правила поведінки на замерзлих водоймах.
Листопад
16-20
5
Обережно, ожеледиця! Правила поведінки на вулицях села в зимовий період.
Грудень
30.11.-04.12.
6
Правила поведінки в побуті та на дорозі під час зимових канікул
Грудень
21-25
7
Правила поведінки в приміщенні школи

Січень
11-15
8
Обережно, бурульки! Небезпека знаходження під дахами будинків.
Лютий
01-05
9
Правила поведінки в побуті та на дорозі під час весняних канікул
Березень
07-11
10
Бесіда про необхідність обережного поводження учнів у селищі після навчальних занять.
Березень
28.03.-01.04.
11
Правила безпечної поведінки на воді
Квітень
11-15
12
Правила поведінки в побуті та на дорозі  під час навчальної практики та літніх канікул.
Травень
04-06

  

Додаток 2.
БЕСІДИ З ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1.
Безпека руху школярів. Уміння правильно обирати дорогу.
Вересень
14-18
2.
Рух транспорту. Шлях до зупинки транспортних засобів.
Жовтень
05-09
3.
Дорожня розмітка. Її види, призначення. Групи дорожніх знаків.
Листопад
02-06
4.
Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги
Лютий
08-12
5.
Правила вуличного руху. Відповідальність за порушення. Чи знаєш ти права та обов’язки пішохода?
Березень
29.02.-04.03.
6.
Правила поведінки в транспортних засобах під час руху
Квітень
18-22
7.
Основні правила руху велосипедистів. Безпека руху. Правила безпечної поведінки на дорозі
Травень
10-13


Додаток 3.
БЕСІДИ З ПРАВИЛ
ПРОТИПОЖЕЖНОЇ ТА РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ

п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1
Правила пожежної безпеки при проведенні занять та позакласних заходів.
Вересень
07-11
2
Протипожежна безпека у побуті.
Жовтень
12-16
3
Правила безпеки під час користування газом.

Листопад
09-13
4
Дотримання правил пожежної безпеки під час новорічних свят та зимових канікул. Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів.
Грудень
07-11
5
Попередження трагічних наслідків пожеж. Правила поведінки та дії в разі пожежі.
Січень
18-22
6
Правила електробезпеки
Лютий
15-19
7
Аварії, катастрофи й стихійні лиха, характерні для Кіровоградської області. Засоби захисту та надання першої допомоги.
Травень
16-20
  

Додаток 4.
БЕСІДИ ЗІ ЗБЕРЕЖЕННЯЗДОРОВ'Я ТА ЖИТТЯ

п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1
Небезпека, яку несуть хворі тварини
Вересень
28.09.-02.10.
2
Хвороби, їх попередження і запобігання

Листопад
23-27
3
Правила поведінки людей в умовах епідемії

Грудень
14-18
4
Переохолодження
Січень
25-29
5
Заходи по запобіганню захворювання на грип

Лютий
22-26
6
Сильнодіючі отруйні речовини. Ознаки отруєнь. Засоби захисту та надання першої допомоги.
Березень
14-18
7
Шкідливі звички. Що треба знати про туберкульоз

Квітень
04-08
8
Як зберегти здоров'я
Квітень
25-29
9
Правила поведінки при виникненні
екстремальних ситуацій вдома (побутові отруєння)
Травень
23-27



Додаток  5.
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ГРОМАДЯНИНА В ПОЛІТКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
п/п
Тема бесіди
Термін проведення
1
Права громадян України
Вересень
2
Про об’єднання громадян. Виборчий процес в Україні
Жовтень
3
Друковані засоби масової інформації
Листопад
4
Освіта в Україні
Грудень
5
Державна мова
Січень
6
Національні меншини в Україні
Лютий
7
Місцеве самоврядування
Березень
8
Професійні спілки, їх права та гарантії діяльності
Квітень
9
Доступ до публічної інформації
Травень


Модель випускника 9 класу

Випускник 9 класу повинен:
  •  На рівні вимог державних освітніх стандартів засвоїти загальноосвітні програми з освітніх предметів шкільного навчального плану;
  • На підвищеному рівні складності (або поглиблено) засвоїти загальноосвітні програми з основних предметів;
  • Опанувати систему розумових навичок (порівняння, узагальнення, аналіз, синтез, класифікація, визначення головного);
  •  Оволодіти основами компютерної грамотності;
  •  Знати свої громадянські права і вміти їх реалізовувати;
  •  Оцінювати свою діяльність з погляду моральних та етичних цінностей;
  •  Дотримування правил культури поведінки і спілкування;
  •  Вести здоровий спосіб життя;
  •  Бути готовим до роботи з додатковою літературою, володіти вмінням працювати самостійно.

01.09. – 04.09.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
При мітки
Основні виховні заходи
1.     День знань. Свято першого дзвінка.
2.     Виставка досягнень учнів та творчих робіт на тему: «Здрастуй,школо!»
3.     Перший урок «Україна – єдина країна»
4.     Батьківські збори
Загальношкі­льна лінійка
Виставка
Година спілкування
Збори
01.09.

01.09.
01.09.

01.09.
Кл.кер.+
педагог-організатор

Кл. кер. + учні класу
Кл.кер.+батьки
Національно-патріотичне  виховання

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила безпечної поведінки під час навчально-виховного процесу.
бесіда
02.09.
Кл.кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з хлопцями про відносини з однокласниками.
бесіда
03.09.
Кл.кер.



Робота з батьками
Бесіда з мамою Вахника С. «Поведінка учня на уроках та під час перерви»
бесіда
04.09.
Кл.кер.




07.09. – 11.09.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Спортивні досягнення людства»
2.     Дискусія «Вихованість та її роль у житті суспільства»
3.     Спортивне свято «День здоров’я».
Година спілкування
Дискусія

Змагання
07.09.



11.09.
Кл.кер.
Ціннісне ставлення до себе

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила пожежної безпеки при проведенні занять та позакласних заходів.
бесіда
09.09.
Кл.кер.


Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з Ткаченко В. про поведінку на перервах
бесіда
10.09.
Кл.кер.


Робота з батьками
Бесіда з мамою Кушнір Я. «Чому я спізнююсь»
бесіда
11.09.
Кл.кер.



14.09. – 18.09.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Ми – відповідальні учасники дорожнього руху»
2.     Виставка агітаційних стінгазет на тему: «Виконуй Правила дорожнього руху!».
Година спілкування
Виставка стінгазет
14.09.
Кл.кер.
+
актив класу
Ціннісне ставлення до себе

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Безпека руху школярів. Уміння правильно обирати дорогу.
Бесіда
16.09.
Кл. кер.


Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда зі Стиславською Д. про ставлення до навчання
бесіда
17.09.
Кл. кер.


Робота з батьками
Бесіда з мамою Пушкаря С. «Поведінка у школі»
бесіда
18.09.
Кл. кер.



21.09. – 25.09.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
Тема «Ми – за мир».
Година спілкування
21.09.
Кл. кер.
+
учні класу
Національно-патріотичне виховання

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Безпечна поведінка в позаурочний час

бесіда
23.09.
Кл. кер.


Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з Рябоштан Д. «Щоденник – головний документ учня»
бесіда
24.09.
Кл. кер.


Робота з батьками
Бесіда з мамою Рябоштан Д. «Запис домашніх завдань у щоденник»
бесіда
25.09.
Кл. кер.



28.09. – 02.10.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Професія – вчитель»

2.     Випуск привітальних стінгазет до Дня учителя.
Година спілкування
Випуск стінгазети
28.09.



Кл. кер.
+
учні класу

Ціннісне ставлення до праці

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Небезпека, яку несуть хворі тварини
бесіда
30.09.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з Коцар А. «Підготовка до уроків»
бесіда
01.10.
Кл. кер.



Робота з батьками
Бесіда з мамою Вахника С. «Здоров’я дитини»
бесіда
02.10.
Кл. кер.




05.10. – 09.10.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Від козаків до наших днів збережемо вогонь батьків»

2.     Спортивні змагання «Козацькі розваги»
Година спілкування

Змагання
05.10.



Кл. кер.
+
учні класу
Ціннісне ставлення до себе

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Рух транспорту. Шлях до зупинки транспортних засобів.
бесіда
07.10.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з Мирзою Е. «Умій стримувати себе»
бесіда
08.10.
Кл. кер.



Робота з батьками
Зустріч з мамою Кушнір Я. «Охайність учениці»
бесіда
09.10.
Кл. кер.




12.10. – 16.10.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Осінь у рідному краї»

2.     Виставка-презентація « Щедра осінь».
Година спілкування
Виставка
12.10.
Кл. кер.
+
учні класу
Ціннісне ставлення до природи

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Протипожежна безпека у побуті.
бесіда
15.10.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з Мирзою Е. «Чи можна змінити свій характер?»
бесіда
15.10.
Кл. кер.



Робота з батьками
Спілкування з батьками
Вахника С.
«Бійка – це не вихід»
бесіда
16.10.
Кл. кер.




19.10. – 23.10.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Любов до ближнього – джерело величі людини»
Година спілкування

19.10.


Кл. кер.
+
учні класу

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила поведінки в побуті та на дорозі під час осінніх канікул
бесіда
21.10.
Кл. кер.


Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками   
бесіда
22.10.
Кл. кер.


Робота з батьками
Бесіда з мамою Ткаченка В.
«Чесність з однокласниками»
бесіда
23.10.
Кл. кер.



26.10. – 30.10.
Робота на канікулах

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
Відвідування гуртків
Робота гуртків
26.10.
Керівник гуртка



Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила безпеки пішохода на дорозі
бесіда
28.10.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда «Поведінка під час канікул»
бесіда
29.10.
Кл. кер.



Робота з батьками
Бесіда з батьками невстигаючих учнів «Підготовка до уроків»
бесіда
30.10.
Кл. кер.




02.11. – 06.11.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
Тема «Світ професій: праця та покликання»
Година спілкування
02.11.
Кл. кер.
+
учні класу

Ціннісне ставлення до праці

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Дорожня розмітка. Її види, призначення. Групи дорожніх знаків.
бесіда
04.11.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда зі Стиславською Д.
«Спілкування з однолітками»
бесіда
05.11.
Кл. кер.



Робота з батьками
Зустріч з мамою Ткаченка В. «Підготовка до уроків»
бесіда
06.11.
Кл. кер.




09.11. – 13.11.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Дії в разі пожежі. Перша лікарська допомога»
2.     Виставка агітаційних «Ні! – пожежам на землі!»
Година спілкування
Виставка
09.11.
Кл. кер.
+
учні класу

Ціннісне ставлення до себе

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила безпеки під час користування газом.

бесіда
11.11.
Кл. кер.


Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з хлопцями про ставлення до дівчат-однокласниць.
бесіда
12.11.
Кл. кер.


Робота з батьками
Бесіда з батьками невстигаючих учнів «Підготовка до уроків»
бесіда
13.11.
Кл. кер.



16.11. – 20.11.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
Тема «Найскладніше – не відстоювати свою думку, а мати її»

Година спілкування


16.11.


Кл. кер.
+
учні класу

Ціннісне ставлення до себе

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила поведінки на замерзлих водоймах.
бесіда
18.11.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з Кушнір Я. «Я і мої однокласники»
бесіда
19.11.
Кл. кер.



Робота з батьками
Бесіда з бабусею Шестерненка О.
«Поведінка на уроках»
бесіда
20.11.
Кл. кер.




23.11. – 27.11.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     День пам’яті жертв голодомору.
2.     Виховна година «Пам’ять серця»
3.     Уроки доброти та чуйного ставлення до інвалідів, людей з особливими потребами «Ми рівні».

Година спілкування

Бесіда
23.11.




Кл. кер.
+
учні класу
Кл. кер.

Національно- патріотичне виховання

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Хвороби, їх попередження і запобігання

бесіда
25.11.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з хлопцями «Поведінка під час перерви»
бесіда
26.11.
Кл. кер.



Робота з батьками
Відвідування сім’ї Миценка І.
бесіда
27.11.
Кл. кер.




30.11. – 04.12.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «День Збройних Сил України»


2.     Військово-спортивний конкурс «Нумо, хлопці!»
Година спілкування

Конкурс
30.11.



Кл. кер.
+
учні класу


Національно-патріотичне виховання

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Обережно, ожеледиця! Правила поведінки на вулицях села в зимовий період.
бесіда
02.12.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з Молчанович М. «Не соромно не знати, а соромно не вчитись»
бесіда
03.12.
Кл. кер.



Робота з батьками
Зустріч з опікунами
Молчанович М.
бесіда
04.12.
Кл. кер.




07.12. – 11.12.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Герої Чорнобиля»

2.     Акція «Прикраси на шкільну ялинку: іграшки, гірлянди»



Година спілкування
Акція
07.12.



Кл. кер.
+
учні класу

Національно-патріотичне виховання

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Дотримання правил пожежної безпеки під час новорічних свят та зимових канікул. Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів.
бесіда
09.12.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Спостереження за поведінкою. Аналіз зауважень вчителів

бесіда
10.12.
Кл. кер.



Робота з батьками
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів

бесіда
11.12.
Кл. кер.




14.12. – 18.12.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
Тема «Молодь проти насильства»
Година спілкування
14.12.
Кл. кер.
+
учні класу

Ціннісне ставлення до сім’я, родини, людей

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила поведінки людей в умовах епідемії

бесіда
16.12.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками
бесіда
17.12.
Кл. кер.



Робота з батьками
Відвідування сімей учнів із метою обговорення поведінки на перервах

бесіда
18.12.
Кл. кер.




21.12. – 25.12.

Зміст роботи
Форма проведення
Дата проведення
Відповідальні за виконання
Напрям виховної роботи
Примітки
Основні виховні заходи
1.     Тема «Новорічні та різдвяні українські традиції. Традиції моєї родини»

2.     Випуск новорічних  стінгазет.

3.     Новорічний вечір розваг та  дискотека для старшокласників.
Година спілкування

Випуск стінгазет
Вечір розваг
21.12.


Кл. кер.
+
учні класу
Редколегія класу
Кл.кер.
Ціннісне ставлення до сім’я, родини, людей

Бесіди по збереженню здоров’я дітей
Правила поведінки в побуті та на дорозі під час зимових канікул
бесіда
23.12.
Кл. кер.



Індивідуальна робота з дітьми
Бесіда зі Стиславською Д.
«Як виховати волю»
бесіда
24.12.
Кл. кер.



Робота з батьками
Бесіда з батьками Кушнір Я. «Як розуміти щастя дитини?»
бесіда
25.12.
Кл. кер.



  

Комментариев нет:

Отправить комментарий